۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۲

محمود معظمی مطرح کرد؛

گستره استانی جشن مهر سینما مهم است/ انگیزه برای تولیدات بومی

گستره استانی جشن مهر سینما مهم است/ انگیزه برای تولیدات بومی

محمود معظمی کارگردان تلویزیون و سینما عنوان کرد که گستره استانی جشن مهر سینمای ایران حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود معظمی کارگردان سینما و تلویزیون عنوان کرد: سینمای ما جشنواره‌های مختلفی را همه ساله در کشور تجربه می‌کند اما همواره جای رویدادی که ملی باشد و در عین حال، گستره استانی هم داشته باشد مانند جشن مهر سینمای ایران خالی بود.

این کارگردان افزود: همه ساله در پایتخت شاهد برگزاری رویدادهای مختلفی هستیم که گاهی برخی از این رویدادها در استان‌ها برگزار می‌شود اما گستره ملی دارد که در این میان سینما حائز اهمیت ویژه‌ای است.

معظمی گفت: با توجه به رشد قابل توجهی که در سال‌های اخیر به ویژه در عرصه سینما داشتیم، انتظار می‌رود که برای تقویت این عرصه بیش از پیش به تولیدات استانی در کنار تولیدات ملی هم توجه شود که جشن مهر سینمای ایران به این مساله توجه ویژه ای دارد.

وی یادآور شد: در رویدادی چون مهر سینمای ایران شاهد حضور تلاشگران استانی و ملی و سینماگران و فعالان ملی و استانی در کنار هم هستیم و این خود انگیزه فراوانی برای عرضه تولیدات بومی و محلی و استانی ایجاد می‌کند.

معظمی عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور استعدادهای نهان بسیاری وجود دارد که این وظیفه من و امثال من است که برویم و این استعدادها را کشف کنیم که از این حیث جشن مهر سینمای ایران زمینه چنین اتفاقاتی را ایجاد کرده است.

این کارگردان سینما و تلویزیون در پایان گفت: جشن مهر سینمای ایران زمینه ساز حضور هر چه بیشتر استعدادهای ملی و استانی در کنار هم است و از این بابت باید قدردان چنین رویدادی بود.

کد خبر 6226997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha